تکنولوژیک نیوز

انتقال سریع فایل‌ها با Ekstar File Transfer

انتقال فایل‌های موجود در گجت اندرویدی‌تان را با سریع‌ترین روش ممکن یعنی استفاده از اپلیکیشن Ekstar File Transfer امتحان کرده و از امکانات آن نیز استفاده نمایید. این اپ توسط Ekstar Company برای کاربران اندرویدی ارائه شده است.

همان‌طور که می‌دانید برای انتقال اطلاعات و فایل‌های موجود در هر دستگاه هوشمند انواع مختلفی از اپ‌ها تاکنون ارائه شده است. با پیشرفت تکنولوژی و عرضه انواع مختلف و پرکاربرد اپ‌ها، آیتم زمان یکی از مهم‌ترین مسائلی می‌شود که برای انتخاب اپ موردنظر برای کاربران اهمیت پیدا می‌کند. اپ Ekstar File Transfer در کوتاه‌ترین زمان عملیات انتقال را انجام می‌دهد. سرعت انتقال در این اپ حدود ۴۰۰ برابر بلوتوث است.

برای انتقال کافی‌ست تنها یک لمس کوچک انجام دهید. یکی از کاربردهای جالب این اپ اینست که نیازی به نصب آن در دستگاه گیرنده نیست بلکه با استفاده از انواع مرورگرها می‌تواند فایل موردنظر را دریافت کند و در واقع مرورگرها این اپ را پشتیبانی می‌نمایند. در این محدودیتی وجود ندارد و هرگونه فایلی با هر دستکاهی قابل انتقال است. انتقال فایل نیازی به مجوزهای حساس و امنیتی نداشته و نیز بدون هیچ اتصال فیزیکی به انجام فعالیت می‌پردازد. محیط کاربری ساده Ekstar File Transfer باعث شده تا برای هرکسی به راحتی قابل استفاده باشد.