تکنولوژیک نیوز

معرفی گوشی وان‌پلاس X2 با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵

هنوز مدت زیادی از رونمایی گوشی هوشمند جدید OnePlus نگذشته که در بین مردم شایعاتی مطرح شده در مورد اینکه شرکت وان‌پلاس مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند دیگر است و به‌زودی در ماه‌های آتی آن را عرضه خواهد کرد. در این صحبت‌ها، پیش‌بینی کرده‌اند که این گوشی جدید، احتمالا جانشین بعدی OnePlus X باشد که به اسم OnePlus X2 شهرت یافته است.

رونمایی از گوشی OnePlus X مربوط می‌شود به سال ۲۰۱۵، زمانی که شرکت هنوز تازه‌کار بود و در بین رقبای قدرتمندش چندان سرشناس نبود. البته شرکت هرگز مدل اولیه‌ای برای جانشین آن ارایه نکرد ولی ظاهرا این شایعات اخیر، احتمال وجود کار توسعه جانشین برای OnePlus X را افزایش می‌دهد.

OnePlus X2

گزارشات جدید نیز حاکی از آن است که شرکت وان‌پلاس مشغول کار برای راه‌اندازی مجدد گوشی‌های سری OnePlus X است که احتمال می‌رود مرتبط به تولید گوشی OnePlus X2 باشد که گفته می‌شود از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. همچنین ممکن است صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، به علاوه قابلیت‌های تشخیص چهره برای باز کردن گوشی و Dash Charge نیز داشته باشد.

البته هنوز زود است که وان‌پلاس بخواهد برنامه‌ای برای ساخت و معرفی یک گوشی OnePlas X جدید را تایید کند، با این حال اطلاعات منتشر شده به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند اما گزارشات نیز نشان می‌دهد در صورت مثبت بودن این احتمال، تاریخ معرفی گوشی جدید، قطعا بعد از عرضه گوشی OnePlus 6 در اواخر امسال (۲۰۱۸) خواهد بود.