تکنولوژیک نیوز

تبدیل فرمت و کاهش حجم ویدئو با اپلیکیشن Video Compressor Converter

برای قرار دادن تصاویر ویدئویی در فضای مجازی در بسیاز موارد نیاز است تبدیل فرمت ویدئو انجام داده و یا حجم ویدئو را کاهش دهید.. برای این کار اپلیکیشن پرکاربرد Video Compressor ,Converter را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و از ویژگی‌های خاص آن بهره ببرید. این اپ توسط شرکت نام‌آشنای VidSoftLab ساخته شده است.

در هنگام آپلود ویدئو در شبکه‌های اجتماعی و یا ایمیل کردن حتما با محدودیت‌هایی روبرو شده‌اید. یکی از این محدودیت‌ها میزان حجم مجاز برای هر فایل ویدئویی بوده که برای هر شبکه‌ای محدودیت خاص خود را دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی از حجم فایلتان بکاهید و آن را به صورت فشرده آپلود نمایید. از دیگر مسائلی که ممکن است برایتان مشکل‌ساز شود فرمت فایلتان است که در برخی سایت‌ها و برنامه‌ها فقط نوع محدودی از آن‌ها را می‌پذیرند.

اپلیکیشن Video Compressor ,Converter به راحتی امکان تبدیل فرمت را نیز برایتان مهیا می‌کند. این تبدیل می‌تواند در حیطه انواع فرمت‌های  MP4، FLV، MPEG-1،۲، MOV، MKV، WMV، AVI، VOB، ۳GP، SWFو MP3 بوده و از تمامی این‌ها پشتیبانی نموده و امکان تبدیل آن‌ها به یکدیگر را نیز دارد و یا در مرحله‌ای ساده‌تر و سریع‌تر انواع فرمت‌ها را به MP4 و mov تبدیل نماید. در نهایت تنظیماتی مانند برش و اصلاح فایل‌ها نیز می‌توانید انجام داده و یا میزان وضوح فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. فایل اصلاح شده را در هر فضایی که می‌خواهید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.