تکنولوژیک نیوز

بلندگوی استریو با اسنپدراگون ۸۴۵ از مشخصات پرچمدار ۲۰۱۸ الجی

الجی جی ۷ (LG G7) دستگاهی که به عنوان پرچمدار ۲۰۱۸ این شرکت کره ای انتظار می رفت در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شود و این روزها همانند شایعات فراوان گلکسی اس ۹، درباره آن نیز خبرهایی بشنویم اما به دلیل طراحی دوباره از پایه به دستور مدیر بخش الجی موبایل با تاخیر در عرضه مواجه شده است. نمایشگاه MWC 2018 برای الجی پرچمدار جدیدی را به همراه نخواهد داشت و نسخه بهینه شده با هوش مصنوعی الجی وی ۳۰ (LG V30)را خواهیم دید. این ها البته دلیل نمی شود که درباره پرچمدار ۲۰۱۸ الجی خبر نشنویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پرچمدار ۲۰۱۸ الجی که اوایل تیرماه و احتمالا با اسنپدراگون ۸۴۵، نمایشگر ۶٫۱ اینچی و بلندگوی استریو از راه خواهد رسید، بیشتر صحبت کنیم.

پرچمدار 2018 الجی

پرچمدار ۲۰۱۸ الجی

طبق اطلاعات منتشر شده از Evleaks پرچمدار ۲۰۱۸ الجی با کد اسم Judy در دست توسعه است. این دستگاه که مشخص نیست الجی جی ۷ باشد یا نه، چرا که در ترنجی خواندیم احتمالا نام رسمی الجی جی ۷ (LG G7) تغییر کند، احتمال دارد که با مشخصات زیر عرضه شود:

  • چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و متاسفانه همانند گلکسی اس ۹ فقط با ۴ گیگابایت حافظه رم
  • دوربین دوگانه اصلی ۱۶ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.6
  • مقاومت در برابر آب، خاک و گواهی مقاومت نظامی
  • بلندگوهای استریو با عنوان Boombox
  • نمایشگر HDR10
  • شارژ بی سیم، دستیار هوشمند صوتی،‌ شناسایی صدا، دوربین با قابلیت هوش مصنوعی

این مشخصات را در ذهن داشته باشد تا کمی درباره نمایشگر صحبت کنیم، موضوعی که از الجی جی ۲ به این سو روی هیچ کدام از پرچمدارهای الجی نظر ما را به خود جلب نکرده  و امیدوارم بودیم همیشه در نسل آینده شاهد پیشرفت های لازم باشیم. همچنین نمایشگر تولید شده برای پیکسل ۲ ایکس ال که ساخت الجی بود کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

با پنل نمایشگر MLCD+ الجی آشنا شوید

به گفته ایوان بلاس الجی در حال توسعه پنلی به نام تجاری MLCD+ است که ۴ زیر پیکسله (RGBW) بوده و می تواند تا روشنایی ۸۰۰ نیت را با ۳۵٪ مصرف انرژی کمتر نسبت به نمایشگرهای IPS عرضه کند! این خیلی خوب است اما امیدواریم مثل نمایشگر الجی جی ۶ در بحث حداکثر روشنایی ابهاماتی وجود نداشته باشد!