تکنولوژیک نیوز

عرضه هدفون جدید اپل در سال جاری

تحلیل‌گر معروف Ming-Chi Kuo،‌ دست به پیش‌بینی دیگری در خصوص محصولات آینده اپل زده است. به گفته وی به احتمال فراوان شرکت تا پایان سال جاری اقدام به عرضه یک هدفون رو گوشی خواهد کرد . این شرکت با تکیه بر محصول پرطرفداری چون ایرپاد تصمیم به انجام این کار گرفته است.

کو در یادداشت خود در همین خصوص بیان کرده است که شرکت اپل در راستای گسترش تولیدات صوتی خود،‌ نسبت به تولید هدفونی با طراحی کاملا جدید اقدام کرده است. با این که وی زمان خاصی برای عرضه این محصول اعلام نکرده،‌ اما پیش‌بینی کرده است که این شرکت زودتر از سه ماهه چهارم سال جاری اقدام به رونمایی و عرضه این محصول نخواهد کرد.

ایده اولیه پشت این دستگاه ارایه محصولی کاملا ساده همانند ایرپاد به کاربران و مشتریان است، که تجربه صوتی نابی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. بر اساس پیش‌بینی‌ها محصول صوتی جدید اپل دارای ویژگی اتصال بی‌سیم بوده و همچنین گفته می‌شود از ایرپاد گران‌تر خواهد بود، ‌اما مطمئنا این نکته‌ای نیست که موجب تعجب کاربران شود. انتظار می‌رود این شرکت با به‌کارگیری تجهیزات صوتی باکیفیت در داخل این محصول،‌ عملکرد آن را بهبود بخشد.

اپل اطلاعاتی در خصوص برنامه‌های شرکت برای سه ماهه مالی چهارم سال ۲۰۱۸ اعلام نکرده است و به همین دلیل نمی‌توان با قطعیت در خصوص تصمیم این شرکت مبنی بر تولید این محصول صحبت کرد، ‌اما مطمئنا در روزهای پیش رو شاهد انتشار اخبار بیشتری در این خصوص خواهیم بود.