تکنولوژیک کالا

دلایل سامسونگ برای فروش بیشتر گلکسی اس۹ از اس۸

سامسونگ سرانجام در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمداران جدید سری اس، گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس رونمایی کرد. با وجود شایعاتی که مطرح شده بود و پیش بینی می شد قیمت این پرچمداران در مقایسه با نسل قبل خود، افزایش محسوسی داشته باشد، گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس با قیمت های تقریباً مشابهی با نسل قبلی خود، معرفی شدند. قیمت این گوشی ها در بازار آمریکا یکسان است، اما کاربران اروپایی باید با قیمتی بین ۸۵۰ یورو (۱۰۵۰ دلار) تا ۹۵۰ یورو (۱۱۷۰ دلار) اقدام به تهیه پرچمداران بالارده سامسونگ کنند.

سامسونگ معتقد است که فروش گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس در طول سال جاری حتی از گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس نیز بهتر خواهد بود. این نظریه را دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ در بیانیه ای پیش از معرفی پرچمداران جدید مطرح کرده است.  

گلکسی S9 در اوایل سال جاری و زودتر از زمانی که گلکسی S8 معرفی شد، به بازار خواهد آمد و همانطور که ما برای استراتژی بازارهای مختلف به منظور افزایش تقاضا برنامه ریزی کرده ایم، من باور دارم که آمار فروش کلی ما بهتر خواهد شد.

هر دو پرچمدار جدید سامسونگ برای پیش فروش در آمریکا و سراسر اروپا در دسترس هستند، اما این گوشی ها زودتر از ۱۶ مارس، یعنی ۲۵ اسفند به دست خریداران نخواهد رسید.

حتی با در نظر گرفتن این نکته که Galaxy S9 و S9+ هیچ نوآوری چشمگیری در بازار ندارند، برخی از قابلیت های آنها که مورد استفاده زیاد کاربران است، تغییرات مثبت و محسوسی کرده است. به همین دلیل است که سامسونگ مدعی است کاری که مردم خواسته اند را انجام داده است. شعار “Reimagined” اشاره به بازنگری بر همین قابلیت ها و به خصوص دوربین پرچمداران جدید دارد، باید دید این بازنگری سامسونگ آیا به فروش بهتر در مقایسه با نسل قبل منجر می شود یا خیر. پیش بینی شما چیست؟