تکنولوژیک نیوز

آیفون X با دکمه هوم و جک ۳٫۵ میلی متری

آیفون X با نمایشگر بدون حاشیه خود ارایه شد و دکمه هوم که ۱۰ سال روی آیفون ها وجود داشت را حذف کرد! این تغییر بزرگی است آن هم برای دستگاهی که تجربه کاربری آن کاملا حول این دکمه می چرخد! از آیفون ۷ به این سو نیز به دلیل “شجاعت” اپل شاهد حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون هستیم. خیلی از کاربران شاید با نبود این موارد به نوعی کنار آمده باشند اما حقیقت این است که نه، هنوز می خواهند این قابلیت ها وجود داشته باشد! اگر شما از این دسته کاربران هستید با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چطور می توان با ۱۵ دلار دکمه هوم و جک ۳٫۵ میلی متری را به آیفون X اضافه کرد؟

یکی از مزایای خریدن آیفون این است که تقریبا هر ابزار جانبی که فکرش را بکنید برای آن تولید می شود و یکی از مزایایی تولید لوازم جانبی برای آیفون این است که حتی اگر یک هزارم درصد کابران آیفون بخواهند به شما پاسخ مثبت بدهند، استارت آپ شما کاملا متحول می شود!

آیفون X شاید پرفروش ترین آیفون موجود نباشد اما قطعا این ابزار جانبی ۱۵ دلاری می تواند آنقدر وسوسه کننده باشد که شما آن را بخرید! با اتصال این ابزار جانبی که اسم خاصی هم ندارد (!) شما ما می توانید دکمه هوم، جک ۳٫۵ میلی متری صدا و البته یک پورت شارژ دیگر به آیفون X اضافه کنید. بدین صورت شما می توانید همزمان هم از هندزفری استفاده کنید و هم آیفون خود را شارژ کنید! همچنین اگر با عدم وجود دکمه هوم (هر چند با ژست های لمسی عالی جدید اپل) کنار نیامده اید، این ابزار جانبی می تواند برای شما جذاب باشد!

تنها موضوعی که درباره آن وجود دارد این است که به هیچ وجه خوب و با اطمینان بالا به دستگاه متصل نمی شود و نمی توان از آن به عنوان یک ابزار جانبی همیشگی در همه شرایط استفاده کرد! البته اگر آن را بخرید می توانید آیفون خود را در حالت ایستاده نیز روی میز بگذارید!