تکنولوژیک نیوز

ویدیوی گیم پلی بازی آسفالت ۹ لجندز (Asphalt 9: Legends)

تیزرها عموما یک دید کلی را به محصول به ما می دهند و برای اطلاعات بیشتر باید گیم پلی آن را دید. پس اگر دوست دارید درباره آخرین نسخه بازی محبوب اتومبیل رانی گیم لافت (GameLoft) بیشتر بدانید، گیم پلی آسفالت ۹ لجندز (Asphalt 9: Legends) را در ادامه مطلب از دست ندهید.

سری آسفالت معمولا با واقعیت تفاوت زیادی دارند، به صورت مشخص قوانین فیزیک در آن نقض می شوند اما حقیقت این است که ما هیجان می خواهیم، نه حقیقت! آسفالت ۹ لجندز (Asphalt 9 Legends) در ادامه همان گیم پلی آسفالت ۸ ارایه شده که کیفیت فضای گرافیکی بسیار بیشتر شده است، جاده های جدید دیده می شود و افکت های ویژه گرافیکی مورد توجه است.

علاوه بر کارهای خارق العاده ای که در آسفالت ۸ می توانستید انجام دهید، اینجا یک دور در جا در هر سرعتی که بخواهید می توانید داشته باشید (!) و در نهایت منوی کلی بازی که شبیه به همان چیزی که است که قبلا دیدیم. بازی به صورت پرداخت درون برنامه طراحی شده و برای دانلود آن نیازی به پرداخت اولیه نیست.

آسفالت ۹ لجندز (Asphalt 9 Legends) در حال حاضر فقط برای دانلود روی پلتفرم iOS در دسترس است. اگر این بازی را با حجم ۱٫۴ گیگابایتی نصب کردید، نظر خود را درباره آن برای ما بنویسید.