تکنولوژیک نیوز

ویدیو تبلیغاتی سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۹

سامسونگ برای گلکسی اس ۹ یک تبلیغات ویدیویی جذاب و انگیزشی منتشر کرده که دیدن آن می تواند جالب باشد. عموما شکل تبلیغات از نحوه سنتی و با شعارهای “بیا منو بخر!” گذشته و بیشتر روی “معنی” تمرکز دارند. در ادامه همراه باشید تا این ویدیو تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی اس ۹ را ببینیم.

شعار سامسونگ در چند سال اخیر این است که “کاری را که نمی توانی، انجام بده!” حقیقت این است ما کاری را که بلد هستیم را به خوبی انجام می دهیم و تا زمانی که کار جدیدی را که بلد نیستیم انجام ندهیم، رشد نمی کنیم! هر چند این شعار تبلیغاتی مستقیما به رقیب این شرکت یعنی اپل نیز طعنه می زند، چرا که مواردی در محصولات سامسونگ از جمله گلکسی اس ۹ وجود دارد و نمونه آن هنوز در محصولات اپل وجود ندارد، مثلا نمایشگر خمیده، رزلوشن بالا، پشتیبانی از قلم، کارت حافظه، جک ۳٫۵ میلی متری و …!

در این ویدیو به شما می گوید وقت آن است که “یه کاری بکن!” مهم نیست این کار چیست اما شاید بتواند دنیای را تغییر دهد یا تو را به اوج برساند، استعدادهای تو مختص به تو است و می تواند به عنوان تغییر دهنده بازی ظاهر شود! مشخصا در این ویدیو توانایی های ویژه گلکسی اس ۹ نیز به نمایش گذاشته می شود.