تکنولوژیک نیوز

بازدید ۱.۶ میلیون نفر از استودیو پروموشن گلکسی اس ۹ در ۵ روز

اگر اخبار وب‌سایت‌های مختلف را مرور کرده باشید، گفته‌اند که سامسونگ نباید انتظار فروش بسیار عالی گلکسی اس ۹ را در کنار گلکسی اس ۸ داشته باشد و این میزان اختلاف و کاهش قابل توجه است اما گویا سامسونگ این مورد را قبول ندارد و معتقد است که می‌تواند فروش بهتری را برای گلکسی اس ۹ به نسبت اس ۸ داشته باشد. در ادامه همراه باشید.

سامسونگ معتقد است که در طول مدت ۵ روز نزدیک به ۱.۶ میلیون نفر برای بازدید از استودیو پروموشن سامسونگ در بارسلون آمده‌اند و این یعنی استقبال و هیجان برای کاربران به نسبت نسل قبلی بیشتر شده است پس منتظر آمار فروش بسیار خوبی هم باید باشیم اما این را خودمان خوب می‌دانیم که بازدید از استودیو می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد!

ببینید در هر صورت سامسونگ دستگاهی کامل‌تر را نسبت به نسل قبلی خودش معرفی کرده است اما آیا هزیه بابت تغییرات بوجود آمده برای کسانی که گلکسی اس ۸ داشته‌اند، هزینه‌ای منطقی است؟ در نگاه اول به نظر من این هزینه زیاد درست نیست و شاید هدف اصلی را کاربران گلکسی اس ۷ در نظر بگیریم شاید بهتر باشد. همین گلکسی اس ۷ هم به میزان بسیار خوبی فروش داشته است.

به گفته بعضی از دوستان بسیاری از کاربران با رفتن به استودیو پروموشن گلکسی اس ۹ به سراغ تست قابلیتی رفته‌اند که ببینند آیا می‌توان به راحتی اموجی خودشان را خلق کنند یا خیر! تمام این صحبت‌ها یه سمت، منتظر فروش و عرضه این دستگاه در بازار هستیم تا ببینیم آیا سامسونگ می‌تواند رکورد‌های فروش‌های اولیه را به ثبت برساند یا خیر.