تکنولوژیک نیوز

اسکن هوشمند گلکسی اس ۹ قویتره یا فیس آیدی آیفون ایکس ؟

فیس آیدی یکی از فناوری‌های بسیار جذاب اپل در سال ۲۰۱۷ بود که در آیفون ایکس شاهد استفاده از آن به عنوان روشی برای باز کردن قفل دستگاه هستیم. از طرف دیگر سامسونگ امسال از فناوری جدید اسکن هوشمند خود با نام “Intelligent” رونمایی کرد که از امنیتی خوبی نیز برخوردار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم کدام یک از این فناوری‌های امنیتی سریع‌تر از دیگری عمل می‌کند.

تا به حال به این موضوع فکر کردید که کدام یک از روش‌های امنیتی باز کردن قفل تلفن همراه سریع‌ترین روش است؟ در بیشتر مواقع سنسور اثر انگشت سریع‌ترین راه باز کردن تلفن بوده است اما با حضور گوشی‌هایی همچون آیفون ایکس و نبود سنسور اثر انگشت، قابلیت‌های دیگری به کمک شما برای افزایش امنیت تلفن همراه شما می‌آیند.

به نظر شما فناوری فیس آیدی اپل می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به اسکن هوشمند داشته باشد؟ در این ویدیو به برسی قابلیت‌های هر دو فناوری پرداخته می‌شود و عملکرد هر کدام در هر بخش نیز نشان داده می‌شود. همچنین میزان امنیت هر کدام نیز سنجیده می‌شود و شما می‌توانید متوجه شوید که آیا شخصی که تصویر شما را دارا است می‌تواند باز هم اقدام به بازکردن قفل دستگاه کند یا نه.

فناوری اسکن هوشمند یکی از بهترین فناوری‌های موجود امنیتی به حساب می‌آید و می‌توان امنیت آن را خیلی بیشتر از سنسور اثر انگشت دانست. با این حال امیدواریم کمپانی اپل نیز در بروزرسانی‌های بعدی خود اقدام به بهبود سرعت و عملکرد فیس آیدی بکند.