تکنولوژیک نیوز

اپلیکشن ۵۰۰ PX حرفه ای تر از اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام با هدف اشتراک گذاری عکس و تصویر ساخته و منتشر شد. اما با همه گیر شدن این اپلیکیشن تنوع زیادی در در تصاویر منتشر شده دیده شد و کمی به حاشیه کشیده شد. در این بین عکاسان حرفه ای نیز در سراسر کشور به اشتراک گذاری عکس های حرفه ای خود پرداختند و طرفداران زیادی را به خود جذب کردند. همچنین سایت ها و اپلیکیشن های حرفه ای تری برای اشتراک گذاری عکس های حرفه ای عکاسان ارائه شد تا بتوانند عکس های فوق العاده ی خود را به نمایش بگذارند. در واقع می توان گفت که اپلیکیشن های حرفه ای تری مشابه اینستاگرام ارائه شده است که به راحتی عکس های حرفه ای عکاسان را از سراسر جهان به نمایش می گذارد و شما نیز می توانید عکس های حرفه ای خود را در این اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید. یکی از این سایت ها و اپلیکیشن های اشتراک گذاری عکس های حرفه ای، اپلیکیشن ۵۰۰ PX است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

معرفی و نحوه ی کار اپلیکیشن ۵۰۰ PX

این اپلیکیشن با ارائه ی عکس های حرفه ای در واقع برای افراد مختلف و عکاسان دنیا الهام بخش خواهد بود. این اپلیکیشن جذاب از سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرده است و کاربران زیادی با عضویت و اشتراک گذاری بهترین آثار خود، این اپلیکیشن را گسترش داده اند. در واقع اپلیکیشن ۵۰۰ PX یکی از منابع معتبر عکاسی است و عکاسان از سراسر دنیا به اشتراک هنر خود می پردازند. این اپلیکیشن محیطی مشابه اینستاگرام دارد و می توانید هنر عکاسان مورد نظرتان را دنبال کنید. همچنین می توانید تصاویر مورد علاقیتان را لایک کنید یا کامنت بگذارید. در پایین هر عکس ۳ گزینه ی Details، Share و Similar وجود دارد که هر یک قابلیت خاصی را ارائه می کنند. در بخش Details می توانید اطلاعات کامل یک عکس اعم از تعداد لایک، کامنت و ذخیره سازی، تعداد بازدید، محل عکاسی، امتیاز عکس، مدل دوربین و تنظیمات دوربین هنگام عکاسی در اختیار کاربران قرار می گیرد. هم چنینی بخشی برای انتخاب دسته بندی عکس ها وجود دارد و می توانید دسته بندی های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مدام عکس های مربوط به آن دسته بندی را مشاده کنید. برای مثال می توانید فقط عکس های مربوط به مناظر طبیعی را دنبال کنید.

عملکرد این اپلیکیشن بسیار ساده است و بسیار نزدیک به اینستاگرام است در نتیجه مشکلی در نحوه ی استفاده از آن نخواهید داشت. برای علاقه مندان به عکاسی و یا افراد مبتدی و حرفه ای، اپلیکیشن ۵۰۰ PX یک انتخاب الهام بخش خواهد بود و قطعا برایتان جذاب و سرگرم کننده است. از سوی دیگر این اپلیکیشن شما را از حواشی موجود در اینستاگرام دور خواهد کرد و شما را وارد دنیای عکاسی حرفه ای می کند.

محبوبیت سایت و اپلیکیشن ۵۰۰ PX

این اپلیکیشن تاکنون ۱۳ میلیون کاربر از ۱۹۰ کشور را در خود جای داده است و محلی برای رشد مهارت ها و تکنیک های عکاسی است.