تکنولوژیک نیوز

ویدیوی جعبه گشایی گوشی هوآوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro)

هوآوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro) رسما معرفی شد و تقریبا آشنایی کامل با آن داریم. حالا بد نیست بدانیم بسته بندی آن به چه صورت است و چه لوازمی همراه آن است؟

بسته بندی هوآوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro) کمی متفاوت با نسل قبل بوده اما ظاهر کلی آن ها شبیه به یکدیگر به نظر می رسد. جعبه را که باز می کنیم هوآوی پی ۲۰ پرو را با رنگ ویژه توایلایت می بینیم. هر چند این رنگ بسیار زیباست اما به هر حال دستگاه شیشه ای بوده و اثرانگشت را جذب می کند که این ذات همه موبایل های شیشه ای است.

لوازم جانبی همراه هوآوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro) همان مواردی است که در هوآوی میت ۱۰ پرو دیدیم. شارژر سریع هوآوی با خروجی ۲۲٫۵ وات، کابل شارژر، هندزفری Type C، سوزن سیم کارت و دفترچه های راهنمای است. معمولا هوآوی در نسل های قبل یک دستمال و قاب پلاستیکی شفاف نیز قرار می داد که اینجا دیده نشد.

درباره باقی موارد عنوان شده در ویدیو صحبت کرده ایم اما نکته قابل ذکر در این بین به عکاسی ۱۰ مگاپیکسلی ویژه در نور کم که با ترکیب ۴ پیکسل در یک پیکسل انجام می شود، اشاره کرد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید بسته بندی هوآوی پی ۲۰ پرو و لوازم جانبی همراه آن مناسب است؟