تکنولوژیک نیوز

گواهینامه FCC برای گلکسی A6 و A6+ سامسونگ

در حدود ۳ سال است که شایعه به بازار آمدن گوشی Galaxy A6 سامسونگ شنیده می شود، اما تاکنون این شایعات به واقعیت تبدیل نشده است. اما به نظر میرسد که اخیراً پیشرفت واقعی در جهت تولید آن وجود داشته است، چرا که چندی پیش دو گوشی گلکسی A6 و A6+ در بنچمارک GeekBench مشاهده شدند. به نظر میرسید که دو گوشی مذکور با کدهای SM-A600FN و SM-A605G تنها برای سه بازار؛ اروپا، روسیه و خاورمیانه طراحی شده اند.

با این حال هر دو دستگاه اخیراً در FCC ثبت شده اند و این بدان معناست که سامسونگ در حال گذراندن فرایند صدور گواهینامه برای هر دو گوشی خود در بازار ایالات متحده است. شناسه FCC برای دو گوشی A6+ و A6 به ترتیب A3LSMA605FN و A3LSMA600FN می باشد، همانطور که از نام آنها مشخص است، هر دو دستگاه باید بسیار شبیه به یکدیگر باشند. همانطور که در تصویر پایین قابل مشاهده است، در توضیحات FCC نام “Galaxy A6” به طور کامل مشخص می باشد.

انتظار میرود که گلکسی A6 دارای چیپ ست اگزینوس ۷۸۷۰ باشد که پیش تر آن را در گوشی گلکسی A3 سال ۲۰۱۷ و برخی از گوشی های مقرون به صرفه سری J دیده ایم. ۳ گیگابایت حافظه رم، سیستم عامل اندروید ۸٫۰ اوریو که با نسخه نهم رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس شخصی سازی شده، از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی باشد. در مقابل، ظاهراً گلکسی A6+ با چیپ ست اسنپدراگون ۶۲۵ به همراه ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. از آنجاییکه غول کره ای به ندرت از چیپ ست های کوالکام در خارج از خاک آمریکا استفاده می کند، انتظار میرود که نسخه پلاس این گوشی بازار ایالات متحده را هدف قرار گرفته باشد.