تکنولوژیک نیوز

انتشار مشخصات گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo)

مدتی است شایعاتی درباره موبایلی با مدل سامسونگ SM-J720 می شنویم. نام تجاری مرتبط با این مدل احتمالا گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo) باشد و تا کنون برخی از مشخصات آن را با هم دیده ایم. حالا مشخصات گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo) به صورت کامل لو رفته است و در ادام مطلب آن ها را با هم مرور خواهیم کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب ملاحظه می فرمایید، تمام مشخصات سخت افزاری گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo) که از قبل می دانستیم روی این اسلاید معرفی درون سازمانی لو رفته است. مهم ترین قابلیت گلکسی جی ۷ دو (Galaxy J7 Duo) را می توان دوربین اصلی دوگانه آن دانست که نسبت به دیگر میان رده های اقتصادی سامسونگ می تواند برای کاربران آن رده قیمتی جذاب تر باشد. البته حافظه رم ۴ گیگابایت و اندروید ۸ که احتمالا با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی سامسونگ اکسپرینس ۹ عرضه خواهد شد، نیز به خودی خود می توانند جذاب باشند.

پیش از این درباره دوربین دوگانه گلکسی جی ۷ دو خوانده بودیم که دوربین دوگانه گلکسی جی ۷ دو برای عکاسی پرتره کاربرد دارد و حتی در قابلیتی جالب که قبلا آن را ندیدیم، نورهای بوکه در پس زمینه قابل تغییر شکل هستند، مثلا دایره ها به قلب تبدیل شده اند! هنوز درباره مشخصات دوربین دوگانه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما ترکیب به کار رفته در گلکسی جی ۷+ مورد انتظار است یعنی دوربین اصلی با رزلوشن ۱۳ مگاپیکسل و f/1.7 در ثبت خاطرات به شما کمک می کند. دوربین دوم اما رزلوشن ۵ مگاپیکسل دارد و با f/1.9 در نظر گرفته شده که وظیفه آن ثبت داده ها برای ایجاد یک تصویر بوکه (پشت مات) خاص است. بدین صورت دوربین دوم گلکسی جی ۷+ قابلیت ویژه ای همانند زاویه دید فوق باز یا عکاسی تله و حتی زوم اپتیکال ندارد.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری گلکسی جی ۷ دو نسبت به دیگر گلکسی جی ۷ ها کمتر است اما با توجه به چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ که روی گلکسی A5 2017 با همین حجم باتری و البته رزلوشن بیشتر نمایشگر (FHD در مقابل HD) عمر باتری خیلی خوبی ارایه کرده است، پس می توان انتظار داشت که عمر باتری این دستگاه نیز قابل توجه باشد. البته به دلیل قابل تعویض بودن باتری عموما با خرید یک باتری دوم می توانید نگرانی ها را از خود دور کنید، خیلی دور!

صحبت از نمایشگر شد و بله متاسفانه همچنان رزلوشن HD برای نمایشگر AMOLED پرچمدار میان رده سامسونگ در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است! حتی پورت دستگاه همچنان میکرو USB بوده و به این صورت کلکسیون ویژگی های قدیمی در گلکسی جی ۷ دو می تواند دیده شود.