تکنولوژیک نیوز

قابلیت دانلود تمام اطلاعات حساب اینستاگرام خودتان

دو هفته پیش خواندیم که بک آپ گرفتن از اینستاگرام به زودی و به صورت رسمی ممکن خواهد شد. امروز اما خبر می رسد که هم اکنون شما قادر هستید این کار را انجام دهید و تمام آن چیزی را که شما در این نرم افزار به اشتراک گذاشته اید را دانلود نمایید. در ادامه همراه باشید تا ببینیم چطور می توان تمام اطلاعات حساب اینستاگرام خود را بک آپ گرفت.

بک آپ گرفتن از تمام اطلاعات حساب اینستاگرام

خب بسیار ساده است! ابتدا روی لینک بالا کلیک می کنید. از شما خواسته می شود که دوباره به حساب کاربری خود وارد شوید. پس از ورود با تصویر زیر مواجه می شوید که می گوید فایلی برای دانلود وجود ندارد و یک گزینه درخواست فایل وجود دارد:

بک آپ گرفتن از اینستاگرام

بک آپ گرفتن از اینستاگرام

درخواست دانلود بک آپ اطلاعات حساب ابنستاگرام خود را می دهید، دوباره رمز حساب خود را وارد کرده و سپس به شما گفته می شود که تا ۴۸ ساعت دیگر لینک دانلود به ای میل شما ارسال می شود. در این مدت زمان این است که اطلاعات شما جمع آوری شود.

اما دقیقا چه اطلاعاتی را خواهیم دید و به چه صورت؟ همانطور که گفتیم تمام اطلاعاتی که ما به اینستاگرام دادیم و این شامل اطلاعاتی که آن ها از ما جمع آوری کرده اند نمی شود. نحوه نمایش اما خیلی دلچسب نیست و با صحنه ای مانند تصویر زیر مواجه می شوید:

 

به دلیل رسوایی اخیر فیس بوک در جمع آوری اطلاعات از کاربران و افشای آن ها به صورت خواسته یا ناخواسته، می گویند بهتر از سرویس های تحت تملک آن ها خارج شوید. اینستاگرام نیز یکی از سرویس های فیس بوک است. به هر حال تصمیم این بخش به عهده خودتان است!